RETOURNEREN
Het kan wel eens voorkomen dat je een product retour wilt sturen. Misschien omdat het een impulsieve aankoop was of je wilt het ruilen voor een ander product. Dat is geen probleem. Wat de reden ook is, je mag producten binnen 14 dagen retourneren of ruilen, mits het product ongeopend en in originele staat is. Producten die beschadigd zijn of waarvan de verpakking geopend of incompleet is, komen niet voor restitutie in aanmerking.
Als je een product wil retourneren of ruilen, stuur ons binnen 14 dagen een bericht via mail of onze website (Contacteer ons). Vermeld in het bericht:
De kosten voor het retour sturen komen voor je eigen rekening. Het retour kan je sturen naar:
Pokestop Webshop
Postbus 52046
3007 LA Rotterdam
Als wij je retour hebben verwerkt, dan wordt het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 7 dagen teruggestort op het IBAN dat je bij ons hebt opgegeven. Bewaar je Track & Trace code, totdat wij je retour hebben verwerkt!
ONTVANGEN PRODUCT IS BESCHADIGD
Als je product tijdens de levering beschadigd is geraakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur ons een bericht via mail of onze website (Contacteer ons) met je naam, het bestelnummer, foto's van het beschadigde product. We nemen dan contact met je op om het samen op te lossen. Ook krijg je van ons een verzendlabel om het beschadigde product terug te sturen.